Повернення та обмін товіров можливий протягом 14 днів
Шановні клієнти!
Просимо вас оглядати замовлення у відділенні пошти, тому що ваш підпис на документах компаніях Нова та Укр Пошта свідчить про те, що товар був оглянутий і прийнятий з вашого боку.
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».
Покупець може :
- Повернути або обміняти товар належної якості
- Повернути або обміняти товар неналежної якості
Який товар підлягає обміну :
- товар не був у вжитку і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо ;
- товар повністю укомплектований та збережена фабрична упаковка;
- збережено всі ярлики та заводське маркування;
- товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості.
Сроки повернення
- Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
- Зворотна доставка товарів здійснюється з допомогою покупця.
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
Для здійснення повернення або обміну зв'яжіть за телефоном
Етапи повернення товару :
- клієнт повідомляє нашого менеджера про причину повернення товару (бажано представити фото всього товару що прийшов )
- клієнт відправляє товар до магазину за свій рахунок та повідомляє новостворену ТТН менеджеру
- наш співробітник отримує повернутий клієнтом товар
- протягом 2-3 робочих днів з моменту отримання товара нашим співробітником проводиться перевірка на працездатність товару, а також на предмет підміни товару або комплектуючих
- по результатам перевірки, повертаємо кошти на ваші реквізити за товар протягом 3 рабочих днів.
Як здійснюється повернення коштів?
Клієнт відправляє товар назад.
Ми отримуємо,перевіряємо товар.
Повернення коштів протягом 3 днів посля того як клієнт надав реквізити